miércoles, 6 de febrero de 2013

ENTREVISTA A TV3 SOBRE EL PROJECTE "1000 i una nineka"


Primer de tot agrair el vostre suport després de l'entrevista a TV3.
Sort que va vindre l'Esther , per què si no jo no paro de parlar de l'Arnau.
I es que ho heu d'entendre, ell és la meva essència i la meva energia per tirar endavant.
Be, ell i el Roger
En cada una de les meves iniciatives ell és tant present com vosaltres, i m'encoratge a fixar-me metes com la de realitzar aquest projecte.
Sense voler-ho ni  prepara-ho els papers es van repartir, suposo que un Àngel molt savi estava ben aprop nostre.
L'Esther va sintetitzat tant be el projecte !!. Ho va fer perfecte !!
Jo vaig ser la portaveu de l'esperit d'aquest projecte, de la seva essència, que com us deia no és un altre que el meu fill.






1 comentario:

Marta dijo...

Hola maca!

Felicitats pel projecte i gràcies per mostrar aquesta serenor i energia que transmets ;) M'he emocionat profundament! Soc companya de feina del David i em sento i m'he sentit molt a prop vostre.

Gràcies per fer-me aprendre tant!

Molta sort en el projecte!

Una abraçada,

Marta