jueves, 10 de julio de 2014

BON ESTIU!







Benvolgudes NINEKAIRES,

Ara que ja estem a les portes de les vacances, que els taller de la primera volta están per finalitzar i que a alguna de vosaltres potser no us tornaré a veure fins l’octubre, m’agradaria donar-vos les gràcies.
Gràcies , gràcies i més de mil gràcies.
En cada nineka que heu fet  hi ha un trosset del meu cor , un trosset de l’Arnau, de la meva família, i de les més de mil famílies que han de patir aquesta malaltia cada any.

Cada cop que heu enfilat una agulla, que heu posat una perruca, que heu fet un vestit, etc...., esteu aportant un bri d’esperança  per a que històries com ara la meva i la de l’Arnau  a la fi tinguin un final feliç.

Espero tindre molts anys per endavant per continuar amb el meu projecte i el de l’Arnau.

Tant debò algun dia no hi hagi  NI un NEn amb KAncer.

Us indico les dates dels dos últims tallers e la primera volta, per si encara us falta alguna coseta hi seré:
Dimarts 22 i 29 a la AAVV d’Almeda de 17:00 a 18:30
Dijous 17 i 24  en Une tu Creatividad  de 17:00 a 18:30
Us deixo una nota de premsa de la revista “la veu dels barris” on parla del projecte “1000 i una nineka”.
També us deixo el link del àlbum fotogràfic, s’aniran incorporant fotos mica en mica.

Gaudiu de les vacances!

Bon estiu a totes.

No hay comentarios: